Måndag

Dagens fyspass är precis avklarat och det blev en springtur och några mage & rygg övningar. Har dammsugit huset, tagit en dusch och nu har jag satt mig för att plugga effektivit i några timmar innan jag ska till pappas företags nya lokal och hjälpa till å rensa lite papper. Ikväll blir det plugg igen, men självklart även Biggest Loser på tv4. Det är igentligen Emma och min tradition att sitta tillsammans på måndagkvällar med en kopp kaffe och kolla på det. Men nu när det är lov och vi är på olika håll så får det bli tillsammans med pappa och Johanna istället, vilket också blir mysigt.

Nu är det dags å sätta igång med plugget! Jobbigt för att det är mycket å göra men jag känner mig motiverad till att få undan så mycket som möjligt nu under lovet!

Ha en bra dag!



Emmas och min mycket goda äppelpaj som åts framför TVn med en kopp kaffe. Riktigt mysigt och gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0