Höstlov!

Nu är jag hemma i Enköping och har höstlov den kommande veckan. Riktigt skönt och välbehövligt ska jag tala om. Det har varit väldigt mycket att göra med skolan de senaste veckorna. Det är jobbigt men det gäller bara att bita ihop. Veckorna mellan höstlov och jullov kommer det vara mycket även då i skolan så nu under lovet ska jag försöka göra så mycket plugg som möjligt för att få undan lite. Men på onsdag har jag en hel ledig dag från både träning och plugg för då ska jag åka med mormor, morfar och lillasyster till Kupolen och shoppa! Det kommer bli en mysig dag! De andra dagarna under lovet kommer bestå av plugg, fys, hjälpa pappa i hans företags nya lokal, träffa kompisar och ta det lugnt för att vila upp mig!

Det är väldigt skönt att vara hemma, men lite måste jag säga att jag saknar mina underbara vänner i Uppsala. Jag har det så fantastiskt bra där och är så lycklig för att jag får vara med om och uppleva allt som händer där. Min gymnasitid kunde knappast ha blivit bättre än vad den är! Jag har fått vänner för livet! Samlat på mig massor med kunskap och utvecklats massor inom golfen! Jag ska ta vara på varje dag som återstår och göra det bästa av varje dag! Jag längtar till studenten, men samtidigt vill jag inte att allt detta ska ta slut!


Jag och Emma i våra fina rosa byxor under skol-SM kvalet


I Uppsala tar vi hand om varandra och ger massor av kärlek till varandra!


Vi är väldigt glada då vi gräddar våra fantastiskt goda pannkakor!


Slutresultatet - muuuuums!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0