Jag älskar hotellfrukost!

Sitter på hotellet och har precis bytt om till golfkläder. Imorse gick vi upp vid 7.30 och skönt var att jag kände mig riktigt utvilat! Vi tog en lång frukost och njöt av den underbara hotellfrukosten. Jag skulle kunna sitta en hel dag och bara äta av allt det goda som finns! Efter frukost gick Sofie och jag till en affär och köpte lite bananer att ha på banan. När vi kom tillbaka tog ja en dusch och nu är jag redo och klar för att åka ut till banan och träning och spela inspel. Jag tycker vanligtvis att inspel inte är så roliga eftersom man egentligen bara vill ut och tävla, men man får göra det bästa av det och samla på sig all information som man kommer behöva. Får se till att ha trevligt med Sofie så att tiden går fort! roligt är också att vi kommer spela i samma boll under de två första tävlingsdagarna. Vi har sagt att vi ska spela i samma boll även sista dagen också (ledarbollen), men det är långt kvar tills dess och många slag som ska slås. Som vanligt gäller det att gå ut och ha roligt, njuta av situationen och ta ett slag i taget och därefter får man se vad resultatet blir!

Vädret här och sol och lite moln samt kraftig blåst! Det kommer eventuellt komma lite regn under tävlingsdagarna, men vi hoppas på att det håller sig helt okej i alla fall!
Ha en bra dag!
Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0