Halmstadbo!

Hej på er alla!
I måndags flyttade jag ner till Halmstad och numera är jag Halmstadbo. Mamma, pappa och Johanna följade med mig ner för att flytta in allt i lägenhet. Då jag såg lägenheten första gången blev jag väldigt besviken och kände att det här kommer aldrig bli bra... Den var inte alls så som jag tänkte den, då den var mindre och skicket på den var sämre än jag tänkte, för det var väldigt mycket spikhål i väggarna och svarta märken på väggarna... Dessutom var den väldigt dåligt städad så första intrycket var inte det bästa. Men efter en massa timmar med städning, uppackning, möblering och pyntning kan jag nu säga att jag är väldigt nöjd. Det känns mysigt och fint och jag tycker att vi har fått till det så bra som det går att få till det med den här planlösningen. Första intrycket är som bortlåst och jag njuter nu av slutresultatet!
Jag har suttit och bråkat med min dator ett bra tag idag för att få in bilderna på lägenheten för att kunna lägga upp de här på bloggen så att ni kan få se lite bilder, men datorn vill tyvärr inte som jag vill. Jag ska fortsätta kämpa vidare med det så att det så fort som möjligt kommer upp lite bilder!
Just nu är det lite ensamt här nere då jag ännu inte träffat på någon annan golfare. Men på måndag drar allt igång här nere så då tror jag att det blir kanon!
Nu ska jag jobba vidare med bilderna!
Kramar från Josefin

Kommentarer
Postat av: lotta

Blir det för långsamt så ring så kommer Emma och jag gärna

2011-08-22 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0