Finbesök väntar!

På torsdag kommer min fantastiska vän Emma ner på besök till Halmstad och jag längtar så otroligt mycket! Ska bli så himla roligt att få besök av henne! I hennes sällskap mår jag som bäst och njuter maximalt av livet! Jag är lyckligt lottad som har en sån underbar vän!
På torsdag kommer min fantastiska vän Emma ner på besök till Halmstad och jag längtar så otroligt mycket! Ska bli så himla roligt att få besök av henne! I hennes sällskap mår jag som bäst och njuter maximalt av livet! Jag är lyckligt lottad som har en sån underbar vän!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka underbara bilder!! Jag kan inget annat än hålla med dig i allt du skriver! Du är en så fantastisk vän. Vi ses imorgon :D kram på dig!

2011-12-07 @ 17:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0