LÄNGTAR!

Åh va jag längtar till jag får åka hem och träffa min familj och släkt och fira jul tillsammans med dem. Det ska bli så mysigt att få komma hem och just nu är det väldigt välbehövligt också. Jag behöver få komma hem och ladda batterierna! Det är nu sista veckan i skolan och det är full fart. Något varje dag och två inkämningar + en redovisning är kvar innan jag får jullov. Riktigt jullov kommer det inte att bli för vi har tenta direkt efter lovet så det kommer bli massor med plugg ändå tyvärr.
Ikväll ska vi på School of golf ha julbord med knyt, där alla tar med sig en varsin maträtt. Jag har prinskorv och så igår kväll stid jag vid spisen och stekte en massa prinskorv. Det ska bli mysigt och trevlig med en gemensam aktivitet som avslutning på denna termin, som förövrigt har gått väldigt fort!!
Jag och mysiga Elvis förra julen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Längtar så otroligt mycket tills du kommer hem så att jag får träffa min underbara och saknade vän igen! <3

2011-12-13 @ 14:43:29
URL: http://lindahelena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0