Det är ingen vanlig dag, för det är Emmas födelsedag! HurraHurraHurraaaa!

Idag fyller min underbara vän Emma 19 år. Det firade vi i korridoreren henne med genom att gå upp i morse och bjuda på lite vacker sång och lite presenter!


Detta stod på det största paketet från mig. Någon som kan gissa vad det var i det?


Emma och jag brukar skämta väldigt mycket om att vi börja bli gamla och glömmer en massa saker, men nu när hon blir 19 år kommer kanske fler ålderstecken att visa sig. Därför köpte jag henne en käpp som hon kan stötta sig mot. Hon fick även paket från mig som var lite mer "seriöst" som hon har lite glädje av. Jag tror dock att hon gillar käppen, för hon gick runt med den här i korridoren i morse som ni ser på bilden.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk, käppen klär/passar Emmma



Ni är bäst

2011-01-26 @ 11:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0