Sjukstuga på Kantorn

Sjukdomarna här på Kantorn verkat gå runt och nu är det tydligen min tur att vara sängliggandes. De små bakterierna som förra veckan bodde hos Emma har nu flyttat vidare till mig. Det bröt under under helgen och tyvärr känner jag mig än inte riktigt på bättringsvägen, men jag hoppas på att det vill vända snabbt så att jag kan vara uppe på benena igen och träna igen. Blir ingen skola idag för min del, utan det är sängen, datorn, böcker  och jag som umgås idag. Det gäller att försöka sysselsätta med lugna aktiviterar så att man inte blir rastlös. Så nu passar jag på att skriva lite här på min blogg och tänkte dela med mig av lite bilder som skulle ha visats upp för länge sen. Det är bilder på julklappen som jag fick av Emma och Markus, som var en sminkning på Make Up Store. Det var hur kul som helst och passade perfekt att jag fick lära mig en fest-sminking inför nyår som sedan firade i Kil/Karlstad.














Det blev en sminkning i blått och jag tycker den blev häftig, men som alltid är det svårt att fånga exakt hur det ser ut på bild men jag tror i alla fall att ni kan se ungefär hur det såg ut. Samma kväll gick vi ut och åt på O'learys för att kolla på hockey då Färjestad spelade. Vi avslutade sedan kvällen med att spela lite billjard som fanns där vi ät. Det bästa av allt vara att jag och Emma vann överlägset mot Markus och Adam. Tror faktiskt att killarna underskattade oss lite.

Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dig

2011-01-24 @ 16:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0