Minnen för livet!

Studenten är verkligen en dag som jag kommer att minnas hela livet. Jag hade höga förväntningar innan, men trots det blev allt mycket bättre och roligare än jag trodde att det skulle bli. Nu en dryg vecka efter den stora dagen känns studentdagen som en film i huvudet och allt samtidigt lite overklig på något sätt. Svårt att inse att man faktiskt har tagit studenten och nu är klar med alla 12 åren i skolan. Jag måste säga att jag skulle inte tveka en sekund på att gå om tre år bara för att få uppleva studenten en gång till.

Känslorna, glädjen, energin och stämning bland alla var helt otrolig och det är svårt att sätta ord på allt. Det var för mig en känsloladdad dag med enormt mycket glädje och samtidigt en del tårar. En tår rann ner från kinden då alla vi studenter sjöng nationalsången inne i aulan. Kanske låter lite konstigt, men jag som upplevde den stunden kan berätta att det var bland det mäktigaste jag har upplevt då det kommer till musik. Alla stod upp och alla tog i lite extra då vi sjöng. Det är ett häftig minne som jag kommer att bära med mig. Samma häftiga känsla uppstod då alla klasser ställde upp sig i korridoren inför utspringningen. Alla klasser stod och sjöng olika ramsor. Då sedan dörrarna öppnades var det som en enorm tryckvåg att glädje och ljud som svepte över oss alla och glädjen hos alla var obeskrivlig! Jag tänkte tillbaka på den stora dagen med ett stort leende på läpparna och jag är fylld med massa härliga minnen!
Jag vill tacka alla som var med och gjorde min dag till en fantastisk och oförglömlig dag! Ett extra stort tack till mina och Emmas föräldrar som fixade allt med mat, lokal, överraskning och allt annat. Tack till farmor och mormor som hjälpte till med tårtor och maten. Jag skulle kunna göra listan hur lång som helst men jag hoppas i alla fall kunna förmedla en liten del av all den tacksamhet som jag känner mot alla! TACKTACKTACK!!!!
Jag vill avslut detta med det största tacket av dem alla, nämligen till min fantastisk och underbara vän Emma! Tack för tre fantastiska år tillsammans! Det har varit de tre bästa åren i mitt liv och jag har funnit den allra bästa vännen man kan ha! Vi har gått igenom både med och motgångar tillsammans! Vi har delat glädje och sorg! Vi har stöttat och peppat varandra med resultatet att vi utvecklats enormt mycket, både som golfare och som människor. Utan dig vid min sida hade jag aldrig stått här där jag står idag. Utan dig Emma hade jag aldrig kommit in i Halmstad. Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta och jag vet att vi kommer att vara vänner för livet! Det var helt fantastiskt att få dela studenten tillsammans med dig, för jag menar: utan biffen & hulken, piff & puff och så klart helan & halvan hade det inte blivit en fantastisk student! TACKTACKTACK!!! Jag önskar dig all lycka och framgång i livet och jag VET att du kommer att gå långt på vilken av livets vägar du än väljer att gå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har nu sett bilderna på din lägenhet å den är ju jättefin. Skriv en önskelista va du vill ha till den, för vi måste ju shoppa när vi snart kommer ner till dig.

Studenten var en stor upplevelse för oss också.



Kram kram mormor å morfar hälsar också

2011-08-20 @ 11:53:46
Postat av: mormor

Stundenten var en upplevelse för oss också. Tack för det fina studentkortet.



Bilderna på din lya är ju jättefina. Skriv en önskelista va du behöver till lägenheten, för vi ska ju shoppa när vi kommer ner till dig.



Kram kram mormor

morfar hälsar också

2011-08-20 @ 12:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0