Scandinavian School of Golf, here I come!

Idag fick jag min allra bästa studentpresent då det ringde i mobilen i förmiddags. Jag såg att det var studierektorn från Halmstad som ringde. Ett glädjerus rusade genom kroppen samtidigt som benen började på att skaka lite lätt. Jag svarade och pratade med Rasmus i ett par minuter. Har ställde lite frågor om betyg och annat och berättade hur det hade kollat på mina resultat med snittscoren. Samtidigt står min mamma och nyfiket kollar på mig. Efter att i början av samtalet stått upp gick jag och satte mig i soffan för att prata vidare med Rasmus. Till slut framgår det och han välkommar mig till att börja hos dem på Scandinavian School of Golf till hösten nere i Halmstad. Glädjen rusar genom kroppen samtidigt som ögonen fylls med glädjetårar! Vi pratar vidare lite och han hör med mig om jag har några frågor. Jag känner mig lite chockad och kommer inte på någon fråga, men han säger till mig att det är bara att höra av sig så fort någon fundering kommer.
Efter samtalet blev det stort kramkalas bland alla som var på kantor och fyllt med en massa tårar. I skrivandets stund inser jag att jag fortfarande inte riktigt har fattat helt att jag faktiskt ska flytta till Halmstad i höst. Där väntar det högskolestudier och en stor golfsatsning! Jag ser ljust på min framtid!
Ååååhh vad glad jag är just nu!!
Tack till alla gratulationer jag fått under dagen! Det är otroligt värmande att det är så många som glädje med mig!

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Tack Jossan :) Kram

2011-06-10 @ 14:40:12
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0