Årets golfare 2010!

För ett par dagar sedan fick jag ett sms från Anna på Enköpings golfklubb och där stod de att styrelsen på klubben har utsett mig till årets golfare 2010. Jag blev otroligt glad då jag fick veta det och det känns skönt att få utdelning för all träning som jag lägger ner. Det är saker som dessa som kan höja motivationen ytterligare lite högre till att träna ännu hårdare och det är precis vad jag ska göra nu! För varje dag som går här nere i Spanien blir det tuffare och tuffare att varje dag orka ladda om och hitta ny energi. Men eftersom vi är ett så härligt gäng som peppar och stöttar varandra så orkar man med det. Jag har Emma vid min sida som peppar och stöttar mig lite extra och det betyder obeskrivligt mycket att ha henne som vän!

Åter till Årets golfare. Deras motivering löd på följande sätt:
Styrelsen har utsett Josefin Odenring till ”Årets Golfare” 2010 med motiveringen:
Josefin Odenring har under säsongen 2010 gått från hcp 4,0 till 0,8, mycket imponerande. Två mycket fina tävlingar, Skandia Tour elit flickor på 4 över par på 54 hål resp 5 över par på 36 hål har också vägt tungt i bedömni...ngen. Josefin har alltid ställt upp på klubben, som juniorledare, hjälpt till i kansliet m.m. Josefin är alltid glad och trevlig och mycket omtyckt av alla på klubben.

En annan rolig sak som kan nämnas är att jag plus de andra spelarna som tillhör Upplands golfförbund idag blev intervjuade över telefon av UNT. Jag fick ett par frågor som jag svarade på och det ska bli roligt att se vad de skriver ihop utifrån det. Så nu får vi hålla utkik efter det framöver.

Nu ska jag sova! Normalt sätt då man är hemma händer det aldrig att man lägger sig före nio, men nu är man så trött och behöver all sömn man kan få för att ladda om inför en ny härlig träningsdag.

Sovgott!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååhhh va roligt Jossan!!! GRATTIS! :D <3 Saknar dig min fina vän! Hoppas att du har det underbart där nere!

2011-03-21 @ 23:22:42
URL: http://lindahelena.blogg.se/
Postat av: mamma

super grattis till min supertjej

2011-03-22 @ 19:22:01
Postat av: Lotta

Grattis till utmärkelsen!!!!

2011-03-24 @ 09:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0