Efter regn kommer solsken!

Gårdagens regnaoväder är nu borta och idag strålar solen. Vi sitter och äter frukost nu och ska snart bege oss ut och träna i det underbara vädret. Shorten åker på och det blir träning fram till solen går ner ikväll. Dagen startade vi med den traditionella morgonfysen kl. 7. Vid nio drar vi igång med stationsträning som vi elever själva har planerat i våra grupper som vi är uppdelade i. Därefter lunch för att ladda på med energi inför testerna som vi ska göra i eftermiddag. Det är samma tester som vi gjorde andra dagen och jag tror att vi alla räknar med att förbättra oss en hel del. Vi kommer att köra 8-bollstestet som är ett närspelstest samt 36:an som är ett kort-puttest. Efter testerna idag är det egen planerad träning och då ska jag träna teknik på rangen och avslutad dagen på trehålsbanan och träna längdkontroll med wedgarna. Det är alltså en fullspäckad dag som väntar och energi är på topp för att träna, träna å träna!!

Ha en bra dag!

Passar på att bjuda på lite bilder:

Baconsallad som egentligen skulle ha blivit kycklingsallad, men eftersom inte kyckling hann bli klar i ugnen innan vi skulle på möte, så fick vi lösa det på så sätt att vi steka på lite bacon och istället åt en kycklingsalad dagen efter.


Emma i full fart med att laga spagetti och köttfärsås!


Maten som vi fick efter tränarnas första inhandling av mat.

Kanske inte de allra roligast bilderna, men jag lovar att bättra mig och ska ta mer bilder så att jag kan visa allt.


Kommentarer
Postat av: mamma

Va Ni är grymma på matlagning mmmmm jag längtar till middagen

2011-03-13 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0