Tiden går fort då man har roligt!

Nu börjar lägret att lida mot sitt slut och imorgon är det sista dagen här i Spanien med spel och träning. För oss treor är det dessutom sista dagen på vårt sista läger. Det blir till att ta vara på dagen till max, njuta av livet och ha roligt. Imorgon är det den sista av våra fyra tävlingsdagar och det har bjudits på många fina resultat. Efter tre dagar leder Johan C på par, två slag före Patric.

Jag ligger dock längre ner i resultatlistan, då jag fram för allt hade en tung första dag. Men jag deppade abslut inte ihop för det utan kände mig bara väldigt revaschsugen och taggad på att gå ut och spela bra golf, vilket jag även gjorde. Jag är riktigt nöjd med gårdagen då jag noterade säsongsbästa och även årets första runda under par (-1). Riktigt roligt att få känna att det finns minus scorer i kroppen och det jag att man bara blir ännu mer laddad inför den kommande säsong. Jag måste även nämna Elsa som jag spelade i samma boll med igår. Hon visade upp grym golf som var riktigt rolig att kolla på och noterade det grymma resultatet med -6!!

Idag spelade jag med Emma och Axel. Mitt spel kändes till en början helt okej, men under de sista nio hålen kom jag inte i en dålig trend och gjort sex raka bogeys vilket resulterade i att jag slutligen hamnade på en score på +7. Emma bjöd idag på stabilt spel och noterade +3. Det syns verkligen att hon har mycket mer att ge och då tänker jag fram för allt på alla de puttar som var otroligt nära på att gå i idag, men som inte räckte hela vägen fram. Jag hoppas att de rullar i för henne imorgon istället.

Det var tänkt att vi skulle börja packa ikväll, men efter att ha tagit fram resväskan som nu legat under sängen i en månad så tappade jag lusten och gick istället och la mig. Vi skjuter upp det till imorgon istället och passar istället på att njute lite extra av de hårda sängarna som vi nu sover vår näst sista natt i. Innan vi sluter ögonen för lite nattsömn så ska vi kolla på ett Gossip girl avsnitt.

Imorgon är det upp på tårna som gäller och jag är laddad till tusen för att gå ut och spela bra golf och avsluta med flaggan i topp på detta Spanienläger.


Korthålet på 5:an


Den årliga golfbrännan är nu på plats!

Kommentarer
Postat av: johanna

Härlig färg du har fått,Josefin!

Välkommen hem till gamla "Svedala" på fredag!

Hörde av mamma Anne-Marie att du får åka med Emmas föräldrar till Enköping.Du är välkommen till oss på eftermiddagen och får gärna sova här, eftersom du ska upp tidigt på lördag.

Kramar från farmor och farfar!

2011-03-30 @ 22:38:03
Postat av: Johanna

vilken färg du har fått !

det syns att golfen redan har börjat för dig!

hoppas att ni får det dem här två sista dagarna jättebra ! jag älskar dig vi syns på Fredag.

kramisar din lille syster johanna

2011-03-31 @ 08:20:04
URL: http://johannahelen.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

God morgon!

2011-03-31 @ 08:42:57
URL: http://amandabp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0