Stoooorm!

Jag har aldrig varit med om så mycket blåst! Det blåser minst sagt MYCKET här i Halmstad just nu! De har gått ut med en klass 3 varning och uppmanar att hålla sig inne och det är precis vad jag har gjort idag, varit inne och tagit det lugnt och fixat med lite saker. Jag har gjort en månadsplanering för min träning, städat min toalett, lagat mat och fixat några matlådor, pluggat på projektarbetet och kollat lite på TV. Just nu sitter jag i soffan och myser med massa tända ljus och kollar på Beck samtidigt som vinden utanför bildar ett störande oljud. Det hade varit mysigt att få va hemma hos familjen idag och firat 1:a advent för tyvärr lyckades jag inte riktigt skapa den där adventskänslan själv. Längtar massor till nästa helg då jag åker till Göteborg för att träffa pappa och Johanna där! Vi ska bland annat gå på Liseberg på deras julmarknad vilket ska bli otroligt mysigt! Ha det bra och håll tummarna för att taket på lägenheten inte blåser bort! Kramar från ett blåååsigt Halmstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0