Uppdatering från Spanien!

Här kommer en liten kort uppdatering från ett regnig Spanien. Tyvärr är vädret inte det bästa utan vi har fått en hel del regnskurar på oss under våra första två dagar. Men enligt rapporterna imorgon anslag det blir bättre då.

Banan är blöt men annars väldigt rolig att spela. Efter en 18 håls rundan är det trött ben då den har sina långa backar och det är trögt att gå i det blöta gräset. Men det är synd och klaga då vi har fet väldigt bra här med fantastiska träningsmöjligheter.

Vi får fantastiskt god mat varje måltid som vår kock Tom står för. Lyx att komma hem till dukat bord efter träningen. Får njuta av det så länge det vara för sen återgår jag till vardagen då all mat ska lagas själv.

Det tar på krafterna att träna och spela hela dagarna, så jag sover väldigt gott så fort jag lägger huvudet på kudden.

Imorgon ska vi börja våra fyra dagars tävling och det ska bli riktigt roligt att spel. Jag kommer att spela med Emil och Gabbe. Vi spela på morgonen, äter lunch och sedan tränar resten av dagen. Det gäller att köra på max när man är här nere för vila kan man göra hemma sen.

För övrigt kan jag säga att jag gjorde årets första eagle första dagen här nere genom att sätta en wedge från 82 meter. Ett perfekt slag rakt not flaggan som landade 1,5 meter kort om flaggen och sedan gick i. Härlig känsla! Det är det fjärde slaget jag sätter i år och många fler ska det bli.

Ha det bra!
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Soliga hälsningar från Sverige 😉Du är så himla bäst fastän det är slitsamt

Kramar mamma

2012-04-04 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0