Vart är mina klubbor?

Då golfklubborna befinner sig någon annanstans i världen (spanien, danmark, sverige, ja det är det ingen som vet) har det inte blivit någon träning idag, vilket det även från början var tänkt. Man behöver verkligen en vilodag efter en veckas träningsläger med full fart från morgon till kväll, så därför gör det inte så mycket att klubborna är på vift. Fast självklart vill jag ha de hemma så jag vet vart de håller hus och så jag kan sätta igång träning igen. Våra bagar fick inte plats på planet sa det, men de ska bli hemkörde med taxi, men när, ja det återstår att se.

Lägret på Arcos var riktigt bra och dagarna var fyllda med spel och träning. Perfekt att få komma iväg och få ett par rundor i kroppen och samtidigt få bra feedback på vad som fungerar bra, samt vad som man måste jobbar vidare med.

Efter att ha blivit bortskämd med att ha en kock i huset under veckan i Arcos som bjudit på fantastisk god mat var det åter dags att ställa sig vid spisen och själv laga sin mat. Det vore inte fel att alltid ha en kock hemma som bjuder på god mat! Drömma kan man alltid göra:)

Nu är det lite vila och återhämtning som gäller, men sen är det åter till hårt arbete som gäller. Har massor med saker att träna på, fram för allt i närspelet efter att ha fått proffshjälp av Olle (en tidigare europatourspelare). Det var roligt och väldigt givande!

Min dag idag har bestått av en lååång sovmorgon, mathandling, uppackning av väskan, skrivit utvärdering för lägret, fixat med lite skoluppgifter och liknande.

Hoppas alla har haft en fin påsk! Nu håller vi tummarna för att våren och värmen kommer tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0