SM-brons

STORT grattis till Emma och hennes lag i Karlstad som igår tog hem lag-SM-brons nere i Barsebäck! Har varit spännande fyra dagar att följa och jag har fått sett fina resultat från Emma och hennes lagkamrater! Emma är en tjej som verkligen är värd all framgång och som jag verker glädjs tillsammans med! Hårt arbete lönar sig och gör det roligt att fortsätta allt slit med träning. Inspirerande att se Emmas framsteg och det motiverar mig att själv tränatränaträna!
 
Gå in på hennes blogg och skriv ett grattis i kommentaren! emmaalfredsson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Biffen

Du är så otroligt snäll jossan! Jag är så glad att jag har dig som min bästa vän. Det är tack vare dig och din stöttning som jag orkat kämpa genom alla motgångar!! Du är bäst jossan <3

2012-07-23 @ 10:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0