Nu är det över för den här gången!

Fysiologitentan är nu gjort och mitt liv kan åter börja. Jag satt mellan kl.9-12 och skrev så att pennan glödde. Inför tentan kände jag mig nöjd och bra förberedd och hade fått in mycket kunskap i hjärnan. Jag visste redan innan att tentan skulle bli svår och det visade sig att jag hade rätt. Det är väldigt svårt att känna hur det gick. Antingen gick det bra, eller så klarar jag den precis eller så gick det inte alls. Självklart hoppas jag på de två första alternativen. Jag skrev på alla frågor så det var ett steg i rätt riktning i alla fall. Nu är det tre veckors väntan innan resultatet kommer, men den tiden tror jag kommer att gå väldigt fort med tanke på att jag kommer vara i Spanien 2/3 veckor. Åh vad jag längtar till det nu! Nu är det verkligen nedräkning tills på söndag då planet lyfter från Köpenhamn mot Spanien.

Har precis ätit lite lunch och försöker nu ladda om efter tentan. Man blir verkligen helt utpumpad efter en tenta. Ska snart åka till arenan nu och träna ett par timmar i det fantastiska vårvädret, så jag får säkerligen massor av energi av det. Sedan väntar en lugn och skön kväll UTAN fysiologiplugg. Kommer säkert att kännas konstigt och lite tomt, men jag välkomnar ändå allt annat skoj jag kan göra istället för att bara sitta och läsa rad ut och rad in i boken om människans fysiologi.

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi är FRIA!

2012-03-13 @ 17:35:45
URL: http://jennyhaggblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0