Spanien nästa!

Klubborna tvättade, golffodralet och resväskan packad.. Imorgon bär det av till Spanien för att rivstarta säsongen med en tävling där! För min del är det en annorlunda start på säsongen då det är min första tävling utomlands. Det ska bli spännande, väldigt roligt och säkert väldigt lärorikt!

Imorgon tar jag och Sofia flyget från Köpenhamn till Spanien där vi möter upp Tessan och Louise som reda är på plats efter att ha varit på träningsläger där under veckan. Vi fyra kommer ge järnet under den kommande veckan och tillsammans stötta och peppa varandra till att göra det bästa! Nu kör vi tjejer!!

Jag har ännu inte drabbats av någon resfeber och jag tror det beror på att jag inte riktigt har insett att jag faktiskt åker imorgon. Men självklart ser jag oerhört mycket fram emot det och är grymt taggad!!
Jag är nöjd med mina träningsförberedelser och känner mig väl förberedd och är därför redo att pegga upp och ge järnet! Första tävlingsdagen är på onsdag och innan dess är det två dagar inspel och träningsförberedelser som gäller

Förhoppningsvis har vi tillgång till internet så vi hörs inom kort igen!

Ha det bra!

Adios!

Ps. På bilden ser ni min headcover på driven som är en gorilla. Jag har klätt upp han lite med en band runt halsen i Sveriges färger, så nu är både han och jag redo att representera Sverige! Måste säga att det känns häftigt att få säga så: "representera Sverige internationella i en tävling". Nu ska jag ge järnet och ha roligare än någonsin!!!

Jag hör av mig med länk till hemsidan där tävlingen kan följas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge järnet nu! Go Sverige!

2012-03-18 @ 10:18:05
Postat av: Bea

Ha det jättebra i Spanien Jossan! Saknar dig! Kram

2012-03-18 @ 12:47:08
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/
Postat av: mamma

Stig hälsar, vilket är det viktigaste.



Go Sweden go

Lön för mödan du nu har fått, njut av det.

Du är bäst



Kram mamma

2012-03-19 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0