Slutspurt

Efter att ha haft en "sambo" av min fina vän Emma i nästan två veckor ekar det nu tomt i min lägenhet. Vi har hunnit med två tävlingar, massa skratt och flera koppar kaffe i soffan som är tradition då vi träffas. Alltid lika roligt och härligt att få träffa Emma!

Vi inledde säsongen med Nordea på Kristianstad och det var en minst sagt tung start då jag fick kämpa från början till slut.. Men efter det bottennappet var det bara att ladda om inför nästa Nordea på Ljungbyhed. Spelet kändes mycket bättre under den tävlingen och med grym puttning fick jag lite revansch från Kristianstad. Spelade upp mig mycket i resultatlistan under andra dagen, men de små marginalerna som är i golf var inte på min sida och jag missad tyvärr cutten med ett slag. Surt och tråkigt för jag vill mer än gärna få spela sista dagen. Det kommer nya chanser och jag ser fram emot alla kommande tävlingar som väntar!

Jag kommer vara kvar i Halmstad under två veckor till innan det bär av hem till Enköping för sommarlov. Det är intensiva dagar jag har kvar med två tentor som ska skriva, 3D-analys, fystester, match mot en skolan från Skottland som kommer hit och en hel del andra småsaker.

Idag blir det vilodag från klubborna och jag ska städa lite, gymma, till banken och avslutningsvis plugga massor! Lika bra att köra igång!

Hare gött!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Längtar tills du kommer hem :D Åh mitt favoritcitat, har det på framsidan av min kalender, så bra! Kram på dig min fina vän! <3

2012-05-18 @ 15:27:22
URL: http://lindahelena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0