Ensam

Usch va ensamt och tyst det blev i min lägenhet nu efter att min lillasyster åkt hem idag. Det har varit så fantastiskt mysig och roligt att ha henne på besök. Trots att hon var här nästan en vecka så har tiden bara sprungit förbi. "Tiden går fort när man har roligt!".

Nu är det tillbaka till vardagen som gäller och nu väntar en tid mycket ökande mängd fys, vilket jag känner mig väldigt taggad för. Det kommer även att vara en hel del plugg framöver, men det ser jag vara fram emot!

Nu ska jag ställa mig i köket och göra en räk och kesopaj. Perfekt att göra pajer eftersom det ger massa matlådor att fylla upp frysen med.

Bifogar en fin bild som jag och Johanna tog på stranden då vi var ute på en långpromenad häromdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0