Simmande älg på golfarenan

Igår fick jag va med om något som riktigt höjde på ögonbrynen och som jag fick gnugga mig i ögon för att tro på att jag så rätt. Med en kopp kaffe i handen satt jag ute på golfarenan igår då jag plötsligt får syn på något konstigt som flöt runt i dammen. Men ganska snart insåg jag vad det är, en älg simmandes i dammen på golfbanan. När jag ropar ut det tycker först alla att det låter väldigt märkligt och tror nästan inte på mig. Men mycket riktigt var det en älg som tog sig en skön simtur. Då han väl kom upp ur dammen hade han lite svårt att välja åt vilket håll han skulle springa åt, men tog beslutet att springa över äventyrsgreenen ute på arenan. Kanske inte det bästa beslutet med tanke på alla märken som blev efter hans inte allt för lätta löpsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0